Powered by Blogger.
RSS

A2100 (Lockheed Martin)

ပါ၀င္သည့္ အစိတ္အပုိင္းမ်ား ရုိးရွင္းျခင္း ၊ ပတ္လမ္းအတြင္း ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရမႈ (on-orbit reliability) ျမင့္မားျခင္းစည့္ အခ်က္မ်ားသည္ A2100 sateliite bus ဒီဇုိင္း၏ အားသာခ်က္မ်ား ျဖစ္သည္။ A2100 bus ၏ ထုတ္လုပ္ႏုိင္ေသာ လွ်ပ္စစ္ ပါ၀ါမွာ ၁၅ ကီလုိ၀ပ္ အထိရွိသည္။ Lockheed Martin ကုမၸဏီသည္ အဆုိပါ A2100 bus အား မွာယူသည့္ေန႔မွ (၁၈) လအတြင္း ျပဳလုပ္ေပးႏုိင္သည္။

A2100 series ကုိ ေအာက္ပါအတုိင္း အမ်ိဳးအစား (၄) မ်ိဳးခဲြျခားထားသည္။

(၁) A2100A – 1 to 4 kW

(၂) A2100AX – 4 to 15 kW

(၃) A2100AX အမ်ိဳးအစားအား အဆင့္ျမွင့္တင္ထားေသာ A2100AXS

(၄) Mobile communications လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားအတြက္ A2100AXX

စစ္ဖက္ဆုိင္ရာ ၿဂိဳဟ္တုမ်ားအတြက္ A2100M ဒီဇုိင္းကုိလည္း ျပဳလုပ္ေပးႏုိင္သည္။

A2100 satellite bus အား အသံုးျပဳထားသည့္ ၿဂိဳဟ္တုတစ္ခုမွာ Vinasat-1 ၿဂိဳဟ္တုျဖစ္သည္။ ၂၀၀၆ ခုႏွစ္ ေမလ ၁၂ ရက္၌ လက္မွတ္ထုိးခဲ့ေသာ သေဘာတူစာခ်ဳပ္အရ Lockheed Martin Commercial Space Systems ကုမၸဏီသည္ ဗီယက္နမ္ႏုိင္ငံ၏ ၿဂိဳဟ္တုစီမံကိန္း တစ္ခုလံုးအား ထုတ္လုပ္မႈအဆင့္မွ လႊတ္တင္ျခင္းအဆင့္သုိ႔ ေရာက္ရွိသည့္တုိင္ေအာင္ တာ၀န္ယူခဲ့သည္။ Lockheed Martin ကုမၸဏီႏွင့္ ၿဂိဳဟ္တု တည္ေဆာက္ျခင္းအတြက္ ေဒၚလာ ၁၆၈ သန္း တန္ဖုိးရွိ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆုိခဲ့သည္။ အဆုိပါ ၿဂိဳဟ္တုအား ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဧၿပီလ ၁၈ ရက္တြင္ Ariane 5 လႊတ္တင္ေရးဒံုးပ်ံျဖင့္ လႊတ္တင္ခဲ့သည္။ ဗီယက္နမ္ႏုိင္ငံသည္ ထပ္မံ၍ Lockheed Martin ကုမၸဏီျဖင့္ပင္ စာခ်ဳပ္ကာ Vinasat-2 ၿဂိဳဟ္တုအား ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ လႊတ္တင္မည္ ျဖစ္သည္။

Source: Satellite&Space

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...